0 € 0,00

U heeft niets in uw winkelwagen.

section

Veelgestelde vragen

1. Ik kan niet inloggen op de website, maar ik heb wel een account/klantnummer. Hoe komt dit?

U kunt inloggen als VIP-klant/adviseuse of als consument (geregistreerde klant) met uw e-mailadres en wachtwoord. Het is belangrijk om de juiste optie (inlog) te kiezen, omdat uw gegevens anders niet herkend worden en u ook geen nieuw wachtwoord aan kunt vragen.

 

VIP-klant of adviseuse? Log in via: www.vitanova-cosmetics.nl/adviseuse/customer/account/login/
Consument? Maak een klant-account aan of log in: http://www.vitanova-cosmetics.nl/customer/account/login/ 

 

Via het juiste inlogvenster kunt u ook een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt deze vervolgens per e-mail. Belangrijk is om uw gegevens zonder spaties in te vullen. Ondervindt u toch nog problemen met inloggen? stuur een e-mail naar: info@vitanova-cosmetics.nl.

 

2. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer u op werkdagen vóór 15:00 uur een bestelling plaatst, dan wordt het dezelfde werkdag nog verzonden. Bestelt u na 15:00 uur of in het weekend dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. We zijn afhankelijk van WeFulfil en PostNL of het pakket daadwerkelijk de volgende dag in huis is. 

 

3. Ik wil graag VIP-klant of adviseuse worden. Hoe gaat dit in zijn werk?

Wat leuk dat u interesse heeft in Nutrimetics/Vita Nova Cosmetics. Word VIP-klant of adviseuse en ontdek de vele voordelen. Vul het contactformulier in op de website en wij zorgen ervoor dat een adviseuse bij u in de buurt geheel vrijblijvend contact met u opneemt.

Een inschrijving als account houder/VIP-klant kost €25 inclusief een bestelling van minimaal €40 bij uw sponsor/upline (adviseuse). Er zijn wisselende andere mogelijkheden om een inschrijving met een groter pack te starten. Vraag uw adviseuse naar de actuele mogelijkheden.

 

U ontvangt als VIP-klant en adviseuse 20% korting op alle producten in de webshop. De korting is verwerkt in de prijzen en zichtbaar na het inloggen. Stuur een e-mail voor meer informatie naar: info@vitanova-cosmetics.nl of vul het contactformulier in op onze website.

 

4. Hoe kan ik een product retourneren?

We hanteren een retourrecht van 45 dagen na aankoop. Binnen deze termijn kunnen producten worden geretourneerd. Zodra de producten in goede orde door ons zijn ontvangen, wordt het aankoopbedrag teruggeboekt. U ontvangt hiervan een bevestiging (incl. creditnota) per e-mail. Na terugboeking duurt het gemiddeld 2-3 werkdagen voordat het geld weer op uw rekening staat. Op verzoek kunnen we ook een kortingscode aanmaken, zodat u het tegoed direct kunt gebruiken bij een volgende bestelling. U kunt dit navragen bij onze klantenservice. 

 

U kunt producten retourneren (o.v.v. naam, ordernummer en reden van retour) naar:

Vita Nova Cosmetics
p/a We-fulfil
Nijverheidsweg 12-1
3762 ER Soest

 

Retourkosten zijn voor eigen rekening. Is er onverhoopt een ander product geleverd dan vermeld staat op de pakbon/factuur of is een product of verpakking kapot/beschadigd? Neem dan contact op met onze klantenservice voor een passende oplossing.

 

E: info@vitanova-cosmetics.nl

 

5. Hoe kan ik contact opnemen met Vita Nova Cosmetics?

U kunt uw vraag stellen per e-mail: info@vitanova-cosmetics.nl. Wij streven ernaar om uw vraag dezelfde werkdag te beantwoorden.